Het Gele Huis in Princenhage
-

Vandiekomsa
Leven in de brouwerij! is een muzikale ode aan bier en de plekken waar het gebrouwen en genoten wordt. Een lange, gezellige avond met een pint op tafel. Meer informatie
-

Arpamor
Claudia y Manito komen een bijzonder concert geven met muziek en liederen uit het Latijns-Amerikaanse continent. Met liefde voor de harp. Meer informatie
-

Verstilde beleving met creatieve expressie
Anja Barendrecht geeft in januari twee workshops kunstbeleving waarbij ze inspeelt op het thema Kunst voor Klimaat. 20 januari 2026 is er nog plaats. Meer informatie
-

Filmclub • februari 2026
Op vrijdagavond 6 feb 2026 draait om 20:00 uur in Het Gele Huis een onvergetelijke speelfilm. Iedereen (dus ook niet-leden) is welkom! Meer informatie
-

Een perfecte wereld met een barst erin
Liefhebbers van het werk van Erwin Olaf kunnen hun hart ophalen tijdens de lezing van Yolanda Maans tijdens Het Gele Uur 4 februari 2026. Meer informatie
-

Mandala tekenen
Op iedere tweede vrijdagmiddag van de maand teken je mandala’s onder begeleiding van kunstenaar Miriam Tanke. Materiaal is aanwezig. Meer informatie
-

Cultuurpodium met gedichten en muziek
Mooie poëzie en relaxte muziek met twee dichters, Frans Brocatus en Katelijne Brouwer, en muziek van Wolkenspel en Deborah Jacobs. Meer informatie
-

The Sound Of The Roaring Twenties
Decadentia presenteert op zondagmiddag 8 februari 2026 een swingend programma met opzwepende muziek uit de tijd van de Charleston en The Great Gatsby. Meer informatie


